[O2] Pękniety blok silnika typ BXE 1,9tdi 105

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzynol
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 10964
    • Superb II combi (3T5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #26
    u mnie w BKC 03.2006 wytarł się wałek rozrządu, blok jeszcze cały
    ze skrzynią też mam problem z obracającym sie łożyskiem w obudowie
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz

    • kiki
      Rider
      • 2010
      • 359

      #27
      krzynol, a jaki miałes przelot jak zmieniałeś wałek?

      Komentarz

      • macomm1981
        Classic
        • 2011
        • 17

        #28
        mam już konkretną odpowiedź co się stało

        wada fabryczna jak nic nie wywaliło mi korby tylko pękł samoistnie blok silnika koło filtra oleju. silnik się kręci ale jest pękniety blok i wywaliło olej więc mimo wszystko wymiana całego dołu ;/ nie ma to jak mieć pecha i zepsuło się to co najgorsze z możliwych ...

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10964
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #29
          170 tys
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • car_partes
            Classic
            • 2011
            • 3

            #30
            Witam, ja również napisze coś na temat silników BXE czy BXF

            Specjalizuję się właśnie w sprzedaży części samochodowych - głównie grupa VW,
            Sprzedaje minimum 2 silniki typu BXE BXF w ciągu tygodnia, jest to konstrukcja bardziej podatna na usterki niż silniki 2.0 TDI,

            Korbowód który wychodzi bokiem jest normą, moi klienci zajmują miejsca
            nr1. przebieg 64kkm 3 miesiące po gwarancji w Audi
            nr2. przebieg 73kkm
            nr3. przebieg 103kkm świeżo po serwisie w ASO

            Problem dotyczy wszystkich samochodów z silnikami 90 czy 105 km(BXE BXF), padają silniki pada osprzęt - turbiny pompowtryski dwumasy..

            Dla osób które uważają ze silniki 1.9 TDI są bezawaryjne - są beznadziejne, mniej awaryjne są 2.0 BKD, sprzedając silniki samochodowe a mam w swojej ofercie AXRy BLSy BKD BLT BXE/F - własnie ten 90/105km wypada najgorzej ! Notorycznie pada osprzęt jak i silniki.

            W razie pytań zapraszam : [email protected]

            Komentarz

            • Dzida
              RS
              • 2006
              • 2253

              #31
              To chyba do komercyjnych można by to przenieść. . .

              Komentarz

              • car_partes
                Classic
                • 2011
                • 3

                #32
                Przedstawiłem swoją opinie na temat silników,
                co do komercji posiadam w swojej ofercie części do grupy VW młode roczniki 2008-2011, jest to chyba przydatna informacja dla osób poszukujących dobrych sprawdzonych używanych części.

                Pozdrawiam

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #33
                  Zamieszczone przez car_partes
                  Problem dotyczy wszystkich samochodów z silnikami 90 czy 105 km
                  zwłaszcza jeżeli chodzi o 90KM to dosyć rewolucyjne stwierdzenie
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • Dzida
                    RS
                    • 2006
                    • 2253

                    #34
                    Zamieszczone przez szkoda
                    zwłaszcza jeżeli chodzi o 90KM to dosyć rewolucyjne stwierdzenie
                    Eeeee chyba nie, tym bardziej że 90 konny PeDek to praktycznie to samo co 105 KM, tylko pewnie soft zmienili. Więc i wysrywa się w podobnym stylu. . .

                    Komentarz

                    • car_partes
                      Classic
                      • 2011
                      • 3

                      #35
                      Silniki BXE BXF są wymienne również z całym osprzętem, różnią sie tylko programowo.
                      Klient do Octavii z silnikiem BXE - kupował u mnie BXFa 2010r kompletnego - wszystko gra

                      Komentarz

                      • szkoda
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 22543

                        #36
                        Zamieszczone przez Dzida
                        Zamieszczone przez szkoda
                        zwłaszcza jeżeli chodzi o 90KM to dosyć rewolucyjne stwierdzenie
                        Eeeee chyba nie, tym bardziej że 90 konny PeDek to praktycznie to samo co 105 KM, tylko pewnie soft zmienili. Więc i wysrywa się w podobnym stylu. . .
                        a to jakiś nowy silnik?!
                        nieźle jestem w dupie :szeroki_usmiech
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz

                        • Dzida
                          RS
                          • 2006
                          • 2253

                          #37
                          Spoko jesteś usprawiedliwiony, Motór jest motór,

                          Komentarz

                          • szkoda
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 22543

                            #38
                            no tak

                            ale generalnie syf lekki jest
                            zawsze musi mnie coś trafić, jak nie BKD to BXE :lol:
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz

                            • misiek^wro
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 8321

                              #39
                              Ja p...le jak ja sie ciesze, ze zdecydowalem sie na ten ubogi w zawory BMM 8V, ale przynajmniej mi nie punknie, jak jakis dziurawiony w kiosku ruchu kondom :szeroki_usmiech
                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                              Komentarz

                              • looker
                                RS
                                • 2008
                                • 1886
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                #40
                                No, koledzy - nie przesadzajmy znów w drugą stronę bo nam zaraz wyjdzie, że sławne głowice i turbinki w BKD to fałszywa pieśń przeszłości a 1.9 wysrywały się od zawsze tylko jakoś nikt o tym dziwnym trafem nie pisał/mówił :twisted:
                                Żeby wydawać jakiekolwiek sądy nt. awaryjności musielibyśmy mieć statystyki trochę szersze niż własne doświadczenia z danego auta czy nawet kilka przypadków z praktyki warsztatu/sklepu. Przecież tych modeli poszło na rynki tysiące !
                                BTW - w każdej marce znajdzie się takie "kwiatki" ze spektakularnymi fuck-upami ale to nie oznacza absolutnie NICZEGO.
                                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                Komentarz

                                • beaviso
                                  Elegance
                                  • 2010
                                  • 767
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #41
                                  Ilość sprzedanych sztuk "zamiennych" silników powinno zestawić się z ilością jeżdzących na naszych drogach. Wtedy widać jaki jest odsetek padaków i które są faktycznie bardziej podatne - 1.9 czy 2.0.

                                  M.
                                  666 4U

                                  Komentarz

                                  • bari76
                                    Drive
                                    • 2011
                                    • 49

                                    #42
                                    sprintery mialy podobny problem zbyt duzy moment obrotowy do wytrzymalosci korbowoduw trzeba odpowiednio wczesniej biegi zmieniac pomimo tego ze auto ciagnie po pewnym czasie rozciagal sie korbowod obracalo panewke i bam
                                    bari

                                    Komentarz

                                    • beaviso
                                      Elegance
                                      • 2010
                                      • 767
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                      #43
                                      Czy opisywana usterka łapie się w zakres dodatkowego ubezpieczenia typu Lifetime/Life Plus, albo tego, o czym ostatnio pisano w kontekście Seata i grupy VAG? Chodzi o ubezpieczenie 1-2-3- letnie dla samochodów nie starszych niż 7 lat.

                                      M.
                                      666 4U

                                      Komentarz

                                      • AdamB
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 8030
                                        • Octavia IV (NX3)
                                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                        #44
                                        Zamieszczone przez car_partes
                                        a to jakiś nowy silnik?!
                                        W Golfach V był BXF 90KM
                                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                        Komentarz

                                        • bzyq_74
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 3467
                                          • Volkswagen
                                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                          • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                          #45
                                          :shock: gorzej jak 126P, od dziś głaskam motorownie coby nie popękała :diabelski_usmiech
                                          MARCIN
                                          Mój szkodnik

                                          Komentarz

                                          • AdamB
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 8030
                                            • Octavia IV (NX3)
                                            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez bzyq_74
                                            :shock: gorzej jak 126P, od dziś głaskam motorownie coby nie popękała :diabelski_usmiech
                                            To kierowniczki Ci się zapieką :szeroki_usmiech
                                            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                            Komentarz

                                            • lukaszzie
                                              Ambiente
                                              • 2010
                                              • 103

                                              #47
                                              a ja mialem octe 2 2007 rok z przsebiegiem 200 tys i nic i oznaczenia bxe serwis od 1 dnia do ostatniego nie narzekalem i nowy wlasciciel tez nie narzeka to moze tylko przypadek albo zalezy jak kto uzytkuje diesla ...
                                              Skoda Forever jednak
                                              Vw Golf I II III
                                              Opel Omega C
                                              Peugeot 206 HDi
                                              Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
                                              Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
                                              Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
                                              Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
                                              VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
                                              Skoda Octavia II FL RS kombi

                                              Komentarz

                                              • tomil
                                                L&K
                                                S_OCP Member
                                                • 2008
                                                • 1179

                                                #48
                                                Opcja jest jeszcze jedna, mniej przyjemna- huta mogła spaprać robotę i dać zły stop stali. Znam historię z jednej z hut w Polsce, że miała miejsce własnie taka historia a dotyczyła elementów skrzyń biegów. Skończyło się na ugodzie pomiędzy hutą a odbiorcą, że w razie czego- tym czymś były ewentualne sprawy gwarancyjne, huta pokrywa wszystkie koszty wymiany wadliwych elementów.
                                                I tak może być i w tym przypadku- a że Skoda po raz kolejny może umyć ręce to już inna sprawa.
                                                Jeśli chodzi o sprawy zmęczeniowe- skoro te silniki robią kosmiczne przebiegi rzędu kilkuset tysięcy kilometrów, to pęknięty blok silnika przy tak "śmiesznie" niskim przebiegu ewidentnie wskazuje na wadę materiału.
                                                It doesn't matter what we're losing
                                                It only matters what we're going to find!

                                                Komentarz

                                                • starez
                                                  Drive
                                                  • 2011
                                                  • 59

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez car_partes
                                                  Witam, ja również napisze coś na temat silników BXE czy BXF

                                                  Specjalizuję się właśnie w sprzedaży części samochodowych - głównie grupa VW,
                                                  Sprzedaje minimum 2 silniki typu BXE BXF w ciągu tygodnia, jest to konstrukcja bardziej podatna na usterki niż silniki 2.0 TDI,

                                                  Korbowód który wychodzi bokiem jest normą, moi klienci zajmują miejsca
                                                  nr1. przebieg 64kkm 3 miesiące po gwarancji w Audi
                                                  nr2. przebieg 73kkm
                                                  nr3. przebieg 103kkm świeżo po serwisie w ASO

                                                  Problem dotyczy wszystkich samochodów z silnikami 90 czy 105 km(BXE BXF), padają silniki pada osprzęt - turbiny pompowtryski dwumasy..

                                                  Dla osób które uważają ze silniki 1.9 TDI są bezawaryjne - są beznadziejne, mniej awaryjne są 2.0 BKD, sprzedając silniki samochodowe a mam w swojej ofercie AXRy BLSy BKD BLT BXE/F - własnie ten 90/105km wypada najgorzej ! Notorycznie pada osprzęt jak i silniki.

                                                  W razie pytań zapraszam : [email protected]

                                                  wszystk ofajnie opisane , ale wypowiedz wydaje mi sie zbyt subiektywna.

                                                  Po pierwsze:

                                                  Czy wziales pod uwage ilos wyprodukowanych silnikow 1.9 a 2.0?

                                                  Po drugie:

                                                  jak mi wiadomo konstrukcja 1.9 jest starsza od 2.0 za czym idzie wiekszy przebieg silnikow 1.9, ktore trafiaja na polski rynek z cofnietymi licznikami

                                                  Po trzecie:

                                                  moze i 1.9 n ie jest jakims 7 cudem swiata ktory nie wymaga zadnego wkladu finansowego, ale prosze mi odpowiedziec czy nie lepiej wydac pare stowek i zapobiec rozpadowi silnika do ktorego czesci sa ogolno dostepne (mowa oczywiscie o 1.9) czy nawet kupno silnika, a nizeli wydatek liczony w tysiacach przy jednostce 2.0?

                                                  Komentarz

                                                  • misiek^wro
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2006
                                                    • 8321

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez starez
                                                    a nizeli wydatek liczony w tysiacach przy jednostce 2.0?
                                                    dwa zero dwa zeru nie rowne. 2.0 TDI 8V BMM - jest absolutnie bezawaryjnie w porownaniu do 16V BKD.
                                                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...